Продавець EveryWear розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
353 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (50) 493-85-82
+380 (93) 545-72-89
EveryWear
Кошик

Як виглядають творці 10 світових брендів, які майже ніколи не показують своє обличчя.

Як виглядають творці 10 світових брендів, які майже ніколи не показують своє обличчя.

Деякі власники всесвітньо відомих компаній і брендів буквально не сходять з обкладинок глянцю, а їх імена так і миготять в заголовках газет. Однак є й ті, хто віддає перевагу приватність публічності. Але ми їх все-таки розшукали і хочемо представити Вашій увазі.

Всесвітньо відома компанія Nike — Філ Найт

Молодого Філа Найта і його тренера Білла Бауэрмана поєднала пристрасть до бігу. Якість біговій взуття, яка продавалася в США в 60-ті роки, абсолютно їх не задовольняло. І тоді вони вирішили створити компанію Blue Ribbon Sports, щоб продавати в Америці японські кросівки (зараз ця фірма називається Asics).

З часом з постачальниками ставало все складніше і складніше працювати, тому підприємці зважилися на створення власних кросівок. Їх придумав Бауерман: вафлеобразный дизайн підошви, який покращував зчеплення, тренер придумав, глянувши на вафельницю своєї дружини.

У 1978 році компанія офіційно отримала назву Nike, а потім і свій незмінний логотип. Найту не подобалося слово Nike, він хотів назвати компанію «Шосте вимір», але колеги вмовили його відмовитися від цієї ідеї. До речі, про всі ці події Найт легко і захоплююче розповідає в своїй книзі «Продавець взуття» — рекомендуємо до прочитання.

Starbucks — Говард Шульц

Спочатку Starbucks відкрили в 1971 році як магазин з продажу кавових зерен та обладнання в Сіетлі. І лише у 1987 році, коли компанію викупив Говард Шульц (власник кав'ярень Il Giornale), заклад став перетворюватися на повноцінну кав'ярню.

Говард надихався атмосферою італійських еспрессо-барів, і можна сказати, що саме він став популяризатором напоїв на основі еспрессо в Америці. Ну а подальший розвиток бренду відомо всім: сьогодні кав'ярні Starbucks можна зустріти практично в будь-якій точці світу.

ZARA — Амансіо Ортега

Він починав свій бізнес в далекі 70-ті: разом зі своєю дружиною Росалией вони шили халати і нічних сорочки прямо у себе у вітальні. Одного разу німецький партнер скасував замовлення на велику партію, і подружжя вирішило продавати одяг самостійно. Перший магазин вони відкрили в 1975 році в містечку Ла-Корунья, Іспанія.

Справи йшли в гору: марка вирішила дотримуватися концепції «миттєвої моди», при якій модні і трендові речі з'являлися в магазинах кожні 2 тижні. З часом компанія перейменувалася в Inditex і відкрила нові магазини одягу: Massimo Dutti, Pull and Bear, Oysho, Zara Home, Uterqüe, Stradivarius, Lefties і Bershka.

Станом на серпень 2017 року Амансіо Ортега вважається найбагатшою людиною в світі за версією Forbes.

Pandora — Вінні і Пер Эниволдсен

У 1982 році подружжя Эниволдсен відкрили невеликий ювелірний магазинчик в Копенгагені: вони привозили прикраси з Таїланду і продавали їх. До 1987 році компанія виросла, і тоді подружжя вирішили створювати прикраси власного дизайну.

Але пройшло більше 10 років, перш ніж прикраси Pandora завоювали світову славу. У 2000 році був придуманий браслет з шармами: покупці могли створювати прикраси власного дизайну, збираючи сподобалися їм підвіски на браслеті. З тих пір компанія не припиняє зростати, а подружжя Эниволдсен є одними з найбагатших людей Данії.

Ferrero — Мікеле Ферреро

У 1957 році Мікеле отримав сімейний бізнес з виробництва шоколадної пасти з лісовими горіхами. Молодий чоловік бойко взявся за справу. Щоб придумати нові продукти, він представляв збірний образ італійської домогосподарки і задавався простими питаннями: що вона купує собі і дітям, ніж смачним любить побалувати себе?

Так він придумав шоколадні яйця Kinder Surprise (діти люблять шоколад, а батьки змушують їх пити молоко, тому він об'єднав ці продукти), цукерки Ferrero Rocher і Raffaello, удосконалив рецепт сімейної пасти і дав їй більш звучну назву — Nutella.

Мікеле зауважив, що американки піклуються про свою фігуру і прагнуть справити хороше враження: для них він придумав м'ятні цукерки Tic Tac, в яких 2 калорії.

Підприємець прожив довге життя і помер у віці 89 років, залишивши своїм дітям бренд, який сьогодні знають і люблять в усіх куточках світу.

Hard Rock Cafe — Айзек Тігретт і Пітер Мортон

У всесвітньо відомої мережі кафе дуже цікава історія створення. У 1969 році музиканти гурту The Doors записували альбом під назвою Morrison Hotel. Приблизно в цей же час вони випадково натрапили на закусочну під назвою Hard Rock Cafe, а їх альбом якраз був записаний у стилі хард-рок. Вони зробили кілька кадрів в цьому кафе і потім помістили вийшло фото на задню сторону обкладинки альбому.

Через рік їм зателефонували два англійця — Айзек Тігретт і Пітер Мортон — з проханням дозволити їм відкрити в Лондоні кафе під назвою Hard Rock Cafe. Музиканти не заперечували, і незабаром мережа кафе з вільною атмосферою стала завойовувати світ.

Laсoste — Рене Лакост

Відому на весь світ марку придумав не кутюр'є, а французький тенісист. У 20-ті роки минулого століття в теніс грали в сорочках з довгим рукавом. У 1926 році тенісист Рене Лакост самостійно пошив для одного з турнірів сорочку-поло з легкої трикотажної тканини з короткими рукавами.

Рене називали «алігатором»: він не прощав помилок суперникам. Так на сорочці, в якій виступав спортсмен, з'явився крокодильчик — згодом він став беззмінним логотипом бренду. У 1933 році Рене пішов зі спорту і заснував бренд по виробництву сорочок для занять тенісом, гольфом і вітрильним спортом.

Lego — Оле Кірк Крістіансен

На початку 1930-х датчанин Оле Кірк відкрив фірму по виробництву прасувальних дощок і сходів, але незабаром переключився на виробництво дерев'яних іграшок. Назва компанії Lego складається з двох данських слів: leg (грати) та godt (добре).

З 1947 року іграшки стали пластмасовими, а потім обзавелися штирькамі, щоб їх можна було з'єднувати один з одним, — так з'явився конструктор Lego. Цікаво, що елементи конструктора сумісні один з одним у всіх своїх варіантах: їх форма і дизайн змінювалися, а кріплення — ні. Тому сучасні деталі легко з'єднуються з самими першими примірниками.

Оле прожив 66 років, залишивши компанію своїм 4 синам.

Google Ларрі Пейдж і Сергій Брін

Компанію створили два студенти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін. Спочатку вони написали дослідницьку роботу про систему інтернет-пошуку, а потім на основі своїх досліджень у 1998 році заснували компанію і зареєстрували домен google.com. Назва Google походить від англійського слова googol, що означає цифру 1 зі 100 нулями.

Решта — вже історія, плодами, якої ми користуємося сьогодні кожен день.

Instagram — Кевін Систром

Всесвітньо відомий сервіс придумав ще один студент Стенфорда — Кевін Систром. Хлопець захоплювався фотографією і одного разу навіть поїхав у Флоренцію, щоб познайомитися з мистецтвом ближче. Викладач показав йому фотоапарат Holga, який робив квадратні знімки з спотвореннями в стилі ретро.

Через деякий час Кевіну вдалося залучити інвестиції, і разом з таким же вчорашнім студентом Майком Крігер вони почав розробку власного фотосервісу. Конкуренти наступали на п'яти, необхідно було придумати щось унікальне, але просте у використанні. Систром згадав дешеву камеру з Флоренції і надихнули на створення фільтрів. Так з'явився перший фільтр X-Pro II.

Через 2 роки після запуску програми його викупив Facebook за $ 1 млрд. Instagram став чимось більшим, ніж звичайний додаток, його можна любити або ненавидіти, але залишитися байдужим навряд чи вдасться.

Бажаємо Вам натхнення і удачі! Займайтеся улюбленими справами і нехай вони принесуть Вам колосальний успіх і достаток!

Завжди Ваш EveryWear 4every.com.ua!

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner